Виставка закінчилась, хто сильно хотів, пощупав, посидів і навіть покатався. Отримав безцінний зворотній зв'язок і душевно поспілкувався з такими ж ентузіастами електротранспорту, талановитими винахідникам. Далі наступна ціль зробити повноцінний готовий продукт і вже його демонструвати. Тому що це була лише рама яка їде ))
Мені часто завдають питання: коли електроцикл стане вигіднішим мотоцикла? Чому він вдвічі дорожчий? Давайте розберемося.
Тут значить на тематичному форумі розгорілась дискусія:
"ребяты, спуститесь с облаков на землю, какой нафиг 1-2кВт,
Для такого мота 5кВт движок - это минимум, или он у вас ползать по тротуарам будет?
Да и насчет "очереди" , сильно сомневаюсь .
Бензомотоциклисты никогда не оценят электромот, они не видят в нем преимуществ, в том числе и экономической, поэтому покупать не будут.
Остаются только адепты этранспорта , но их мало , очень мало"
Ну от і доходить до кінця майже річна епопея з побудови власного All mountain велосипеда.
Так, це не жарти, тому тижнів два, замовлення не приймаємо.
Тут в одній статі зібрані одні з найвідоміших виробників неординарних велосипедів з нашої країни. Тому переходим за посиланням і просвіщаємося www.donttakefake.com
Конкретики не багато, все почнеться з наступного тижня, безсонні ночі гарантовані!
Оце так каламбур - вкрали велосипед на якого позаритись міг самий відчайдушний. Раніше уже писав про свій міський велосипед, а зараз розповім про його втрату ))
Нарешті дійшли руки завершити даний проект, з результатами ділимось в відео.
Привезли для доопрацювання електроскутер. Тільки плани на роботу і трішки живого відео з пробної поїздки.
Pininfarina розробила стильний, високотехнологічний електричний велосипед, який виходить під назвою Evoluzione.
Закінчуємо розповідати про проекти 2016 року - це складна і індивідуальна рама для велосипеда дуже великої ростовки, а також рама для електроскутера. Та це не головне, головне вже зараз готуємось до нових проектів 2017 року. Саме в 2017 році переходимо на новий рівень. Тепер відбудеться те, чого так всі чекали. Що саме? Дізнайтесь в кінці посту.
Ага, до Нового року залишилось зовсім небагато часу, а ми вовтузимось зі старими проектами! Насправді ні. Один проект уже здали, другий їде до нас з полімерного фарбування, а третій майже готовий та до фарбування ніяк не дійде. Також з'явився новий проект, який сулить залучення нової кагорти "велолюбителів". Є ще п'ятий проект, та Вам про нього нічого не скажем, зв'язані умовами договора, тут нічого не подієш. Отож детальніше в нашій рубриці #новини_майстерні.
Настали важкі часи для велосипедистів, надворі зима, сніг - покататись велика проблема. Єдине, що залишається переглядати пости з #велофетиш в соціальних мережах і шукати альтернативні зимові веселощі.
Та в нашій майстерні велотематика ніколи не впаде в зимовий сон. Не було давно дописів лише по причині недостатнього вільного часу. Лише в офіційні вихідні дні є змога написати про наші цікаві проекти. Зараз в майстерні Furor Bikes працюємо над трьома проектами. Отож більш детально про них в рубриці #новини_майстерні.
Цей тиждень ознаменувався початком нового перспективного проекту. Даний транспорт підійде, як для сучасного міста, так і для глухого села. Проста і надійна конструкція, потенційна далекобійність і неперевершена практичність завоювала прихильність майстерні Furorbikes
Наша робоча конячка, скільки вона літрів пивасика перевезла просто не передати. Настав час розповісти історію про створення цього страшненького монстра. Розповімо про основну концепцію, або ж навіть філософію, що ми в майстерні Furor Bikes сповідуємо, до чого хочемо і вас всіх підштовхнути.
Все почалось з того, що мав я два веліка, один для КК, другий для міста. Для міста восени стирили.
Чи можливо позбутись проблеми тріщин нижнього пера радикальним чином? Наскільки це затратно і наскільки вигідне співвідношення вага/надійність? А також труднощі з якими зіштовхнулись ми - працівники майстерні Furor Bikes при виготовленні деталі велосипеда на замовлення. Саме про це далі мова.
Сьогодні історія про дуже красиву раму виготовлену майстернею Furor Bikes. Унікальна кастом рама за 90$ зроблена під велоподорожі. Виробництво рами зайняло днів 4, та спочатку була проведена робота по підготовці - про це і розповімо.
Замовником виявився житель м. Києва. Стежити за становленням нашого проекту почав з самого початку, навіть приймав участь в пошуку назви майстерні. Та після демонстрації фото велосипеда "антикрадій стайл" з переробленою рамою від "Мінська", зв'язався і домовився про зустріч. Андрій виявився неординарною людиною. На зустріч приїхав на велосипеді з дерев'яною рамою власного виробництва, що вже заслуговує на повагу і окрему статтю в блозі.
Сьогодні розповімо про дуже цікавий проект. Уже близько двох тижнів йде робота над рамою для маленької леді. Батько хоче виховати справжнього райдера, а майстерня Furor Bikes йому в цьому допоможе.
Розповімо і покажем, що діється в цехах майстерні в ці холодні осінні дні. Як уже було зрозуміло з заголовка на даний час є три нових цікавих проекта, всі вони доволі схожі, оскільки маємо справу з "підвісними" рамами, що в будь-якому випадку дуже цікаво і складно одночасно:
- елемент задньої підвіски
-підвісна рама на дитячий велосипед (4-9 років)
- тестова рама варіант №2
Розповім про Kyiv Kustom Kulture 2016. Свої враження і роздуми. Розповім з яким велосипедом був я. Розповім про плани на майбутній фестиваль.
Історія проте, як була створена перша підвісна рама майстерні Furor Bikes. Розповім про процес створення рами від самого початку.
Робити конструкторську документацію на раму почав 18 травня.