Кому і навіщо потрібен електробайк?

Тут значить на тематичному форумі розгорілась дискусія:

 

"ребяты, спуститесь с облаков на землю, какой нафиг 1-2кВт,

Для такого мота 5кВт движок - это минимум, или он у вас ползать по тротуарам будет?

Да и насчет "очереди" , сильно сомневаюсь .

Бензомотоциклисты никогда не оценят электромот, они не видят в нем преимуществ, в том числе и экономической, поэтому покупать не будут.

Остаются только адепты этранспорта , но их мало , очень мало"

                                " Значить будемо додавати нових адептів, от тільки рожеві окуляри поправлю В) "

 

Для цього потрібно розповідати, показувати, мозолити очі кожен раз. 

Якщо ти з дня у день бачиш, як хлопчина з сусіднього будинку викочує свій е-вел на рамі чоботаря і щасливий шурує на роботу, по не волі починаєш задумуватись про електротранспорт. Це наче велика іграшка для дорослих дядьків. Доки не бачив, не знав про існування то і не хотів. Побачив, пощупав, покатався? Все, думки не вибити з голови.

Окрім такого способу основна маса потенційних адептів сидить в середині велосипедистів. Сужу по собі. Я велосипедист, люблю відчуття свободи, що дає двохколісний транспорт, та з часом став лінитись. Оце їдеш на роботу, штурмуєш підйом, потієш і лізуть в голови думки, як пересісти на такий же апарат, але з моторчиком. Є по суті два шляхи. 

 

Перейти в мотоспільноту - це перший. Одразу з'являються куча перепон. Потрібні водійські права певної категорії, потрібно пройти базовий курс навчання, потрібно освоювати нову нішу з обслуговування і ремонту, потрібно повністю відмовитись від квартирного зберігання і шукати місце паркування. Але вже почав лінуватись крутити педалі, тому долати всі ці перепони зовсім не хочеться. Ще мусиш засовувати банкноти в бензобак кожен раз коли збираєшся покататись. Для мене - велосипедиста, основним фактором все ж стала боязнь швидкості більше 50 км/год. Ну страшно, нічого не можу з собою поробити. 

 

 

 Другий шлях - стати адептом електротранспорту. Пересісти з велосипеда на е-вел - моментально. Такі ж гальма, такий же руль, часто такі ж компоненти і схоже керування, тільки крутити педалі легше, або взагалі не потрібно. А сядь без підготовки на мотоцикл, в кращому випадку просто завалишся на бік, в гіршому протараниш сусідський забор. А ще стартер, зчеплення, перемикання передач, гальмування. Відео в тему:

Звичайно це легко подолати, але раціональніше по часу, зусилям і коштам вложитись один раз і купити якісний електробайк. Це наче гаджет, де основна проблема - стежити за рівнем заряду батареї. Є і куча недоліків, їх не можливо ігнорувати, та в порівнянні з перевагами - це не суттєво. 

 

Потихенько влажу і в мотогрупи. 

Надіюсь мій проект займе нішу на ряду з іншими в такому ланцюжку дрейфу райдерів: вел-> е-вел -> е-байк -> мото. Думати, що це буде в зворотньому напрямку марно.

 

Кожен приходить до власних висновків, під впливом аргументів їх модифікує, але безапеляційно нав'язувати свою думку безглуздо. 


Write a comment

Comments: 0

furorbikes, manowar2, frame, electrical, bike, crossbike, enduro, skrambler, render,  framebuiding, ebike, рама, електробайк, велорама, байк, електровелосипед, Electricmotorcycle, Emotorcycle, Ecycle,  Electric dirt bike,  electric bike design electric motorcycle indiegogo aircraft caferacer California carbon cube ebike design e-bike ebike ebike conversion ebikes electric electricbike electric bike electric bike design Electric car electric dirtbike electric dirt bike electric motorbike electric motorcycle electric plane Electric skateboard electric surfboard electric unicycle electricvehicle emoveme empulse eurobike eurobike 2017 foil futuristic gopro gotway hoverboard hydrofoil kuickwheel LMX BIKES ninebot Off-road Qulbix scooter sur-ron motorbike vintage XING MISS R