Чи можливо позбутись проблеми тріщин нижнього пера радикальним чином? Наскільки це затратно і наскільки вигідне співвідношення вага/надійність? А також труднощі з якими зіштовхнулись ми - працівники майстерні Furor Bikes при виготовленні деталі велосипеда на замовлення. Саме про це далі мова.
Саме так виглядають заготовки після лазерної порізки.
Наступний етап фрезерування і початкова збірка. Метал товстий, 8 мм, тому фрезерування необхідне, аби зменшити вагу на 30% зберігши жорсткість конструкції.
Наступний етап збірка і "подгонка" деталей на стапелі. Саме тут почались проблеми: точно виміряти відстані на оригінальному лінкі немає можливості, потрібно через мережу упорів збирати спочатку алюмінієве перо на стапелі, зафіксувати його положення в просторі. Потім потрібно акуратно, щоб не збити налаштування зняти його з стапеля і потім установити деталі і заготовки. Казалось нічого важкого, та саме тут криється основна проблема: відтворити оригінальні розміри, відстані між вісями і паралельність цих вісь. Адже якщо помилитись, перо уже не стане велосипед, або стане та буде коротшим (довшим), зміниться геометрія, хід підвіски і багато яких проблем ще. Та банальний перекос в ту чи іншу сторону і вже колесо буде чиркати, або взагалі не стане. На цьому етапі ми застопорились не на один день.
Та на виручку прийшов досвідчений слесарь Василь Григорович із сусіднього інституту, саме завдяки йому ми вийшли з глухого кута.
Порівняння оригінала з сталевою реплікою.
Ну а далі пішла "легкотння"заварити зачистити - роботи на півдня.
Фарбування і сушка відбувалась в цеху, оскільки в бюджет порошкове фарбування ніяк не вписувалось.
Виглядає наче біла перлина.
На жаль точно не вдалось зважити, лише десята кілограма, але що ми маємо:
Алюміній - 0,5 кг
Сталь - 0,8 кг
А по надійності час покаже. Запас надійності там дуже гарний.
Вартість для замовника вийшла 750 грн. Собівартість трішки більше, а саме на 50%, та ми отримали неоцінений досвід і врешті- решт задоволення по закінченню проекта.
Write a comment