Три нові і три незакінчені проекти майстерні Furor Bikes

               Розповімо і покажем, що діється в цехах майстерні в ці холодні осінні дні. Як уже було зрозуміло з заголовка на даний час є три нових  цікавих проекта, всі вони доволі схожі, оскільки маємо справу з "підвісними" рамами, що в будь-якому випадку дуже цікаво і складно одночасно:

             - елемент задньої підвіски 

              -підвісна рама на дитячий велосипед (4-9 років) 

             - тестова рама варіант №2 


              Перший на черзі проект це виготовлення елемента задньої підвіски. Проблема у замовника в тому, що при агресивному катані на кантрійнику нижні пера не витримують навантаження. Або конструктори фокуса налажали, або банальна втома металу. В результаті після численних  латань і заварювань було вирішено зробити "з нуля" невбиваєму консоль.

             На-жаль, так як замовив лазерну резку з дуже маленьким наваром за резку - роблять це замовлення в  останню чергу, пройшло уже 2 тижні з моменту замовлення, але обіцяють завтра зробити. Тому відкладено.

 


                 Проект дитячого двухпідвісного велосипеда. У замовника дитина уже в відбігала на беговелі, тому татко готує раму для майбутнього райдера уже зараз.

                Програма порахувала 2,3 кг без врахування крепежа, підшипників і зварних швів + деякі зміни в товщині труби, тому орієнтовно на 2,4-2,5 кг буде важити.

              Вартість виготовлення рами без фарбування 1300 грн. Зауважу, що на даному проекті я не заробляю гроші, мені просто цікавий цей проект і ціль у нього блага, про те витратну частину потрібно компенсувати в будь-якому випадку.


            Шукаю оптимальній варіант що дешево і швидко можно було б зробити катабильну раму, планую зробити обговорення на х-байкс.

           Прототипом рами стала  Nikolai ION-G16. На наш погляд самий кращий претендент. Вона проста, в певному роді класична чотирьохричажка і універсальна. 


Незакінчені проекти

              Також на балансі незакінчених є ще три проекти

              - електроскутер;

              - підвісна ендуро рама;

             -  електровелосипед Elmob

             Проект виявився дуже важким, тягнеться ще з початку червня. Залишилось установити рульову, підігнати вилку і руль. Основна проблема виникла не з залізом, а з електронікою. А саме виготовлення бмски і підключення її до батареї.  


            Дана ендуро рама задумалась як тестова. Її основна ціль - випробувати конструкцію, надійність зварних швів і стійкість металу до навантажень. Для цього вона була передана FloZed для катки.  Та після встановлення навіски виявилась похибка: занижена каретка і можливість пошкодження аморта при пробої.

Потрібно перенести вушка кріплення аморта трохи вверх на 10 мм, тоді підніметься каретка, і зникне вірогідність пошкодити аморт і крутілку при пробої. Роботи на пів дня!


Ух він і досі нас вражає, та процес допилення не зупинити ніколи. Потрібно установити крила і підножку двохопорну, от і все.

Ось такі от плани на найближче майбутнє.  Стежте за нами, за майстерною  Furor Bikes  - буде цікаво.


Оставить комментарий

Комментарии: 0

furorbikes, manowar2, frame, electrical, bike, crossbike, enduro, skrambler, render,  framebuiding, ebike, рама, електробайк, велорама, байк, електровелосипед, Electricmotorcycle, Emotorcycle, Ecycle,  Electric dirt bike,  electric bike design electric motorcycle indiegogo aircraft caferacer California carbon cube ebike design e-bike ebike ebike conversion ebikes electric electricbike electric bike electric bike design Electric car electric dirtbike electric dirt bike electric motorbike electric motorcycle electric plane Electric skateboard electric surfboard electric unicycle electricvehicle emoveme empulse eurobike eurobike 2017 foil futuristic gopro gotway hoverboard hydrofoil kuickwheel LMX BIKES ninebot Off-road Qulbix scooter sur-ron motorbike vintage XING MISS R